Adéu

Ha arribat un nou comiat. Es un més, però no ho és.

De fet, aquest es comiat en el que et dic adéu per sempre, el comiat on ploro no que marxes, sino que no existeixes. A tu, que ets un somni fet d’anhels i de desitjos, d’esperances i necessitats. Aquest cop ploraré els meus anhels, aquest cop bolcaré tots els meus records, aquest cop cridaré desesperada el teu nom per última vegada, aquest és l’últim cop que et demano que et quedis. Avui ploro el teu dol en vida, vesteixo de negre i et dic adéu.

Et deixo morir… Amb les meves expectatives i esperances. Però decideixo, que tanco una etapa, que ja mai més sentiré que m’abandones, decideixo que volo lleugera cap al meu futur, expectant i sense lligams ni càrregues. Avui començo a caminar cap a la terra fèrtil on construiré la meva pròpia família, la meva identitat en ELL. Avui crido que SI SE PUEDE, trencar amb els lligams de generacions. I accepto aquesta nouvinguda, a qui encara no conec gaire, des del respecte i el pacte entre adults, sense rancúnia, sense expectatives, sense retrets.

I tinc la certesa de ser com un bloc de pedra a mans del seu escultor, que amb cada cop es trenca una mica… I tot i els darrers cops que l’han fet bocins, poc a poc agafa la forma desitjada pel seu creador. I sap que es convertirà en allò pel que ha estat creada, sota les mans amoroses de l’escultor.

Un nou adéu… L’adéu. Per poder començar de nou, lleugera.

c5a1d1324d4e8ecd73b377463d511165

Laia

Responder

