Feliç Sant Jordi!

M’encanta Sant Jordi, de sempre.

Recordo quan era petita, que ja devoraba llibres, i el dia de Sant Jordi el meu pare ens portava a El Cau Ple de Lletres, la llibreria de tota la vida del centre de Terrassa. I ens deixava triar fins a 3 o 4 llibres a cadascún. Era una tarda fantàstica, rodejada de llibres per triar… Ara em segueix agradant tant com abans, ja que celebrem tradició catalana, cultura i primavera. Combinació perfecte!

n_sant_jordi_20101

 

Aprofito l’excusa per fer algunes recomanacions literàries de les meves darreres lectures.

amor redentor

“Amor Redentor”, de la Francine Rivers. Història d’amor, de fe, de perdó, de passió. Absolutament recomanable, no et deixa indiferent.

criadas y señoras

“Criadas y señoras”, de Kathryn Stockett. Una història fresca, intensa i que ens transporta a una realitat no tan llunyana.

 

el club de los viernes

“El club de los viernes”, de Kate Jacobs. Comèdia amb tints de drama, que uneix la vida de 8 dones amb les que ens indentificarem ràpidament.

 

katherine pancol

Triologia animal de la Katherine Pancol. El personatge central t’enganxa ràpidament. Vius, pateixes i rius amb ella.

 

La cabaña

“La cabaña”, de Paul Young. No es perquè sí que ha tingut tant d’èxit un llibre de rerefons evangèlic. És una novel·la adictiva, que et parla directament a l’ànima.

 

la sombra del viento

“La sombra del viento”, de Carlos Ruiz Zafón. Tot i que fa temps que el vaig llegir, és un llinre que ha aconseguit absorvirme totalment dins la trama, i ha deixat un buit enorme quan l’he acabat.

 

si quieres caminar sobre las aguas tienes que salir de la barca

“Si quieres caminar sobre las aguas tienes que salir de la barca”, de John Ortbert. L’últim que he llegit, i el que necessitava. Déu parlant a la meva vida.

 

 

Per últim, la meva “wishlist” particular, dels llibres que tinc en punt de mira :).

wishlist  el-pequeno-ladron-de-sombras-9788408050469

 

CRZ Vol3 Ok NARANJOSO.indd

 

wishlist  igleburger

 

 

wishlist - la fuga

wishlist  la-bibliotecaria-de-auschwitz

 

wishlist  un-baile-mas-katherine pancol

 

I el meu Sant Jordi particular, el millor de tots, m’ha sorprès així de bon matí…

20130423-082256.jpg

20130423-082526.jpg

“Todo aquel que lee, deja en un cajón de sus recuerdos una anécdota más para su existir.”

FELIÇ SANT JORDI!

 

Laia

Responder

