Venen temps de canvis…

Avui, comença una nova etapa pel meu recorregut pel món dels blogs. Després d’una mica més d’un any de camí amb el meu primer blog “my-lovely-days.blogspot.com”, ha arribat el moment d’un canvi i d’una nova etapa amb aquest “Traces sur la terre”.

Aquest serà un blog on compartiré més de mi, dels meus gustos, descobriments, inquietuds i vivències. He volgut fer 7 categoríes inicials mitjançant les quals vull dinamitzar aquest, el meu espai.

Avui, per començar, us presentaré una recepta d’allò més senzilla per aquests dies que ha començat l’estiu i amb ell una calor aclaparant. És la senzilla i refrescant llimonada, que jo he preparat amb la Thermomix.

Llimonada

Ingredients:

  • 2 ó 3 llimones rentades, sense pelar, jo les parteixo en quarts.
  • 100gr de sucre, o el seu equivalent en edulcorant.
  • 1 litre d’aigua.

Preparació:

  1. Vertir tots els ingredients de la llimonada al vas, tancar-lo i pitjar el botó de “turbo” durant 3 segons.
  2. Passar pel colador per eliminar les restes de la llimona, i col·locar la llimonada a una jerra amb gel. Està llesta per beure i refrescar-se.

Que vagi de gust!

Laia


Follow Me on Pinterest

Responder

